- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Monday Mailday #2

3.25.2013

Monday Mailday #2


Hoi jongens! Kijk eens wat een leuke brief. Van Lieselotte in mijn brievenbus ontvangen. Hoe leuk is de Big Ben?!







En die leuke paperclips, die leuke blauwe label. En dat super leuke origami strikje! Ik hou van leuke origami.

Ja, ik gebruik teveel hetzelfde bijvoeglijk naamwoord. Maar ik heb niet zo'n leuke dag voor de boeg, ook wel: de hele dag leren voor tentamens. Oh, en morgen ook en woensdag ook. Dus probeer ik door alle leuke dingen leuk te benoemen alles wat leuker te maken.

En hoe leuk is deze brief dus?! Erg leuk.

Ik klink wel erg pessimistisch. Zo ben ik niet echt hoor.
Nou, dag! Fijne maandag!

oja, mij lijkt het wel leuk om briefpakketjes uit te wisselen. Jou ook? Stuur mij dan even een mail naar maai-ke@live.nl. 

5 opmerkingen:

  1. This is sooo cute, I haven't sent a letter in ages, but should start!! :)

    Lots of love,
    Sabina
    Xxx

    Find out how YOU can be featured on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke brief heb je ontvangen! :D De envelop alleen al vind ik heel creatief gedaan. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft ze leuk gedaan. Ik ga binnenkort weer beginnen met schrijven. Het schrijven was een beetje op de achtergrond geraakt, sorry. Hopelijk heb je binnenkort weer een leuke brief in de bus liggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...