- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Een nieuw project

6.06.2013

Een nieuw project



Hoi!
Poehpoeh, jullie hebben echt al lang niet meer van mij gehoord. Dat kwam door twee dingen: 1. tentamens bleh en 2. een nieuw project!

Hebben jullie ook altijd dat je de meest geweldige ingevingen krijgt als je geen tijd hebt om eraan te werken? Nou, dat heb ik dus heel erg vaak. Tijdens de tentamens had ik bedacht dat ik wel een sportblog kon beginnen, en zo onstond er een sportblog.
Nieuwsgierig? Neem een kijkje!

Let's Be Active!


3 opmerkingen:

  1. Yes, ik ben niet de enige met dat probleem! Ik heb een heel boekje volstaan vol ideeën en producten en kunstwerken die ik wil uitvoeren. En dan is er school. -___-'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt super leuk!!! Alleen ik kan hem niet openen. :(

    Ik probeer het later nog eens.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg dat je een sportblog bent begonnen! Ga er zo zeker even een kijkje nemen ;)

    Trouwens... je zou mee moeten doen aan mijn give-away :D!
    Je kunt een shambala armbandje winnen t.w.v. € 80.- Iets voor jou?

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...