- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Hoe mijn laatste twee weken eruit zagen:

10.24.2012

Hoe mijn laatste twee weken eruit zagen:



Maar: de tentamens zijn weer voorbij en ik heb weer tijd voor een leven! Zoals Natalie Portman zei: ''I don't love studying. I hate studying. I like learning. Learning is beautiful.'' Want wat heb ik toch een pokkehekel aan tentamens. De surveillant vond het enorm grappig toen ik hem dat  vertelde. 

Hoe zagen de afgelopen twee weken van jullie eruit?

2 opmerkingen:

  1. hi,

    Ik ben blij dat mijn examens nog even op zich laten wachten. Hopelijk zijn de jouwe goed gegaan.
    Jij bent een van de personen wiens blog ik geregeld volg, en zo ben je dus ook een van degene die me geïnspireerd hebben om zelf een blog te beginnen. (penpalingtime.blogspot.com)
    Het is nog lang niet zo interessant en leuk als dat van jou, maar hopelijk word het nog wat leuk als ik de kans krijg er wat langer aan te werken.

    in elk geval leuk om te horen dat je weer terrug bent, en dat er dus weer geregeld een berichtje verscheind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig zit het erop voor je! Nu even tijd voor jezelf, je hebt t verdiend! x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...