- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Kussenhoezen

10.27.2012

Kussenhoezen

Mijn mam was al een hele tijd opzoek naar nieuwe kussenhoesjes voor op de bank, maar vond steeds of hele dure kussenhoezen of stomme. Laatst had mijn mam een heel mooi stofje bij de kringloopwinkel gekocht. Een soort aztec print achtig, echt prachtig! Mijn moeder is zelf niet zo handig met de naaimachine, dus moch ik ermee aan de slag.




Ik ben erg blij met het resultaat, het is veel beter dan de kussentjes die eerst op de bank lagen. Zijn jullie ook zo weg van het stofje?

2 opmerkingen:

  1. Wat boft je moeder met zo'n handige dochter!
    Erg leuk gedaan en wat is het printje mooi :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn idd erg leuk! Ik wou dat ik zulke mooie hoezen kon maken, misschien een tutorial erover? x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...