- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: New in // Geen walvis in trui

2.05.2013

New in // Geen walvis in trui


Afgelopen vrijdag was ik lekker vrij, dus tijd om even fijn te winkelen! Sinds de kerstvakantie had ik geen winkel meer gezien, en ja: dat vind ik best lang. Ik ben naar Hoofddorp geweest. Even bij de Primark gekeken en de rest van de winkels daar. Ik vind het altijd fijn winkelen in Hoofddorp!
En: ik ben goed geslaagd!

Ik heb twee truien gekocht en een spijkerjasje. Stiekem wou ik al best lang een gebreide trui. Maar ik had steeds bij alle truien die ik paste het gevoel dat ik eruit zag als een tientonner. Dikke gebreide truien zijn dus niet echt goed voor mijn figuur. Maar, vrijdag dus opeens twee truien (gebreid, gehaakt ik zie het verschil niet echt) waarin ik er niet als een walvis in uitzag en die ook nog leuk waren! Volgens mij komt het doordat de draad acryl/katoen niet zo dik is. In ieder geval kon ik wel een vreugdedansje doen!


Oja, op de foto zien jullie ook  nog speldjes die ik van mijn mamma had gekregen. En ik had ook nog wanten gekocht.
Wat vinden jullie van (dik) gebreide truien en voelen jullie je weleens walvisjes?

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankoopjes! Ik vind je truien echt heel tof :-)
    Ik snap precies wat je bedoelt met als een walvis voelen! Daarom heb ik maar twee of drie truien haha.

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke aankopen!
    & leuk die trui met 'n tie dye, ik wil ook zo graag nog iets met tie dye. <33

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk voor je dat je truien hebt gevonden die je flatteren!

    xo, styledelight.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke trui! I love gradient/dip dye effects :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke aankopen :) Is inderdaad niet altijd makkelijk om mooie truien te vinden, heb het er ook altijd moeilijk mee!

    Liefs, Liese
    catsanddresses.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen! Dat spijkerjasje ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waauw echt leuke aankopen! ik vind de dipdye trui heel mooi.
    Ik heb je blog net ontdekt en ik vind hem heel leuk, je hebt er een volger bij :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...