- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Typography inspiration

2.23.2013

Typography inspiration

Ik hou van typografie. Het woord typografie alleen al vind ik mooi. Dus: typografie-inspiratie deze keer!



Ik heb weer een lekker druk weekje achter de rug. Donderdag had ik zelfs een dag les van 09:00 tot 17:15! Voor de meeste mensen is dat normaal, alleen als je meestal slecht 3 uurtjes les hebt op een dag is het toch wel erg lang. Ik heb de laatste tijd ook weinig tijd gehad om lekker creatief bezig te zijn. Ook dit weekend heb ik er geen tijd voor gehad: maandag heb ik een tussentijdse toets die wel wil halen. Maar: het weekend is nog niet voorbij, dus wie weet wat ik nog allemaal ga doen :) Mijn handen begin namelijk wel te kriebelen door deze mooie typografie werkjes. 



bronnen | 1 | 2 | 3 | 4 | 5



5 opmerkingen:

  1. Vooral de eerste, maar ook de laatste spreekt me aan. En ooh dat ken ik ook, ik heb normaal gezien ook niet veel les maar steeds komt er wel iets tussen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa super leuk dit!
    Vooral als grafisch vormgever is het heel leuk om zulke inspiratie posts te zien :-)

    XO The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi! Ik ben nu op school bezig met typografie en het is inderdaad heel leuk om te doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post!

    Zullen we elkaar volgen? Ik volg je nu.

    Liefs,
    Vienna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne voorbeelden. Op school heb ik ook Typografie, wat is soms nog best lastig vind!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...