- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Koude voeten, chocolademelk en fijne boeken

11.04.2013

Koude voeten, chocolademelk en fijne boeken



Ik had echt hele, hele koude voeten. En mijn sloffen waren weg. En van mijn dikke sokken had ik er nog maar een. Dus besloot ik maar eventjes een paar dikke sokken te haken. En het was me gelukt, binnen een avond zelfs. Geen koude voeten meer voor mij!

Nu ben ik net kletsnat geregend. Twee keer, op weg naar de universiteit en terug ook weer. Daarom heb ik nu maar warme chocolademelk voor mezelf gemaakt en mijn gehaakte sokken aangetrokken en kom ik lekker niet meer uit huis vandaag. 

3 opmerkingen:

  1. Haha, ik moet nog boodschappen doen en vanavond naar het theater, hopelijk kom ik daar droog aan! ;) Fijne sokken zijn dat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap dat je dat zelf gemaakt hebt! Ik doe het je niet na haha. Ze zien er echt heerlijk warm uit, lekker om te dragen als je binnen zit met dit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, knap dat je dat zelf kunt! En wat heb jij mooie bruine benen zeg. Looking for Alaska is een mooi verhaal, vind je niet?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...