- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Verstuurd & Ontvangen

7.18.2012

Verstuurd & Ontvangen

Hi!
Een paar dagen geleden schreef ik al dat er een post over brieven aan zat te komen. Here it is!
Vorige week heb ik een brief aan Mariska en aan Lieselotte verstuurd. Ik vond het echt super leuk om te schrijven en om lekker te knippen en te plakken. Ik heb echt plezier gehad! Verder heb ik veel inspiratie voor volgende brieven, dus verwacht maar nog meer posts over het post-project! De volgende foto's zijn de brieven die ik aan Mariska & Lieselotte heb verstuurd: 
















Toen ik vanmiddag thuis kwam lag Mariska's envelop op de mat! Ik werd er helemaal vrolijk van, het maakte heel mijn dag goed. Toen ik de envelop openmaakte vielen er gelijk allemaal roosjes uit, zo schattig! Verder kreeg ik er allerlei testers, vintage postzegels en een armbandje bij. Ik voelde me helemaal verwend. Zo leuk om dit in je brievenpost te vinden! 


Schrijven jullie ook brieven? Tell me! 

1 opmerking:

  1. Fijn dat je m'n brief leuk vond! Ben benieuwd naar de jouwe! Hihi xo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...