- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Journal {1}

12.21.2012

Journal {1}

Ik vind het zo grappig: je ziet tegenwoordig op blogs veel journals voorbij komen. Ik ben al sinds 2007 druk bezig met schrijven, tekenen en plakken in mijn zogenoemde 'boekjes'. Het was dus ook erg leuk om te zien dat ik niet de enige ben die hier zo enorm veel van houd!
Ik vond het dan ook tijd worden om wat dingen uit mijn boekjes te laten zien. In deze post laat ik mijn favorieten zien die ik in de afgelopen jaren in mijn oude boekje hebt gemaakt.












Ik moet zeggen: het ziet er af en toe wel heel kneuterig uit. Momenteel heb ik een heel andere stijl.
Ik hoop dat jullie het wel leuk vinden om te zien!
Vinden jullie het leuk om ook foto's te zien van mijn huidige boekje? Laat het me weten!
Liefs, Maaike!

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Zo'n boekje vind ik altijd super handig voor inspiratie :-)
    Ik ben benieuwd naar je huidige journal!

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke foto`s! Je bent wel erg creatief! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! En helemaal niet kneuterig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een super leuke blog! Echt leuke ideeën allemaal! Ik ben je gaan volgen (:
    Liefs,
    Marjolein
    (marjoleindejonge.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...