- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Journal (4)

4.03.2013

Journal (4)




Zo'n 12 weken geleden was de laatste journal post. Dat is echt lang geleden. Dus, bij deze weer een. De eerste foto is een ribbenkast en longen met de tekst 'just breathe, inhale exhale'. Soms is het fijn om daar even aan te denken en gewoon rustig te blijven.
Kennen jullie de film Moulin Rouge? En kennen jullie het stukje waarin de narcolepsische argentijn gaat zingen? Le Tango de Roxanne? Nou zie hier het ontstaan van deze pagina uit mijn journal.
De laatste foto is een pagina uit mijn boekje waarin ik een prachtige ingezoomde foto van Venus van Botticelli heb geplakt. Ik vond het zo prachtig om het schilderij van zo dichtbij te zien en alle details te kunnen bekijken. Dus hop, in mijn boekje ermee.

Nou dag.

7 opmerkingen:

  1. Hee, wat een leuke blog! mooie layout
    kijk gerust op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het altijd leuk om dit soort posts te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij creatief zeg! echt ontzettend leuk om te zien.

    XO The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind projectjes als deze altijd zo leuk! Vooral de eerste foto vind ik super mooi en creatief. Ik heb Moulin Rouge niet gezien, maar die film staat nog wel in de planning.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw heel crea-bea! En wat een leuke opmaak heeft je blog!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi gemaakt, zou willen dat ik dat kon <3 Heel erg gaaf!

    Liefs
    xoxo
    Shalane
    www.thefashionmoodboard.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...