- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Vanbinnen

4.23.2013

Vanbinnen


Als ik een eigen huisje had zou ik er lekkere kleurtjes in verstoppen. Want van al die kleurtjes word ik eigenlijk wel vrolijk. Alsof je de zomer naar binnen haalt. Normaal ben ik helemaal weg van wit en natuurtinten, maar toen ik deze interieurfoto's tegenkwam werd ik verliefd op de kleurtjes. En oke, is er nog veel wit. Maar wit is fijn! Kijken jullie mee?








Blijven jullie ook veilig bij wit of experimenteren jullie met kleur? Ik ben nieuwsgierig! 

bronnen / 1 / 2 / 3 / 4 / 5

5 opmerkingen:

  1. Oh heel mooi! ik hou ook van wit, en het is heel leuk om er dan met accessoires kleur in te brengen :) en over dat randje, daar was ik een tijd terug ook naar opzoek gegaan hoe ik het weg kon halen. ik had op internet gezocht en zo moet het:


    Dashboard -> Ontwerpen -> HTML Bewerken
    Ga nu op zoek naar:

    .post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,
    .BlogList .item-thumbnail img {
    padding: 2px;
    background: transparent;
    border: 1px solid transparent;

    *** -moz-box-shadow: 1px 1px 5px rgba(0, 0, 0, .1);
    -webkit-box-shadow: 1px 1px 5px rgba(0, 0, 0, .1);
    box-shadow: 1px 1px 5px rgba(0, 0, 0, .1);
    } ***

    en verwijder het vet getoonde gedeelte. dat kan niet in de reactie haha maar ik heb het tussen 3 sterretjes gezet! Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat mooi allemaal! Ik kijk er al zó naar uit om mijn eigen appartementje in te gaan richten. Lijkt me echt geweldig. Leuke blog heb je! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dit vind ik ook geweldig! Wat een gave stoel links op de derde afbeelding. Ik houd daar ook wel van; wit, maar wel wat gezellige tinten erin. Mooie inspiratie. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...