- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Leuk ding

7.21.2013

Leuk ding




Kijk eens wat een leuk ding ik op zolder vond! Een lettertang. Hij is van de man van de zus van mijn oma (heb je 'm?) geweest en lag nu al een aantal jaar bij ons op zolder. Hij is nogal oud dus. Laatst vond ik ook nog in de kringloop twee rolletjes tape die erin passen. Leuk! Wat ik er precies mee ga doen moet ik nog even uitvinden. Nu vind ik het gewoon leuk om lekker te tangen met letters.

Vinden jullie het ook zo'n leuk ding of ben ik de enige? Wat zouden jullie met de getangde letters doen?

4 opmerkingen:

  1. Wat grappig zeg! Ik zou ook niet weten wat ik ermee zou doen. Misschien de vakken maken voor op mijn school boeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik snapte eerst totaal niet wat het was, totdat ik je stukje las :') maar super leuk voor knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo tof! Heerlijk retro, ik zou het voor allerlei labeltjes gebruiken, op cadeautjes, op zelfgemaakte verjaardagskaartjes,... eindeloze mogelijkheden! Nu wil ik er eentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf! Dat je die gewoon op zolder vind zeg :) Je kunt er van alles mee labelen, potten, doosjes, pannen :), cadeautjes. Super tof!
    En wat heb je een leuke blog, ik ga snel verder lezen en je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...