- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Get on your boots

10.03.2013

Get on your boots


Ik heb nieuwe schoenen gekocht en ik hou van dit liedje. Op het moment heb ik het onwijs druk met school. En moet ik stomme dingen over hersenen leren. Wat ik het moeilijkst van de hersenen vind zijn de elektrische dingetjes die in je hersenen gebeuren. Laat mijn professor nou dol zijn op elektrische dingetjes die in je hersenen gebeuren. Daardoor doe ik dit vak dus al voor de tweede keer.

Leuk: Ik heb dus nieuwe schoenen. En vanavond ga ik naar Leiden samen met vrienden en daar heb ik best veel zin in.

ik spreek jullie snel met nog leukere dingen dan alleen nieuwe schoenen!

dag!

3 opmerkingen:

  1. Maar hersenen zijn zo leuk :o!!!!!!!! (ik ben niet sarcastisch, ik vind het serieus leuk)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou het ook heel leuk vinden als mijn professor niet zulke gedetailleerde vragen stelden en altijd doet alsof we domme aapjes zijn ): Hij maakt het gewoon heel lastig, het is heel veel stof. En dan krijg je de meest gedetailleerde vragen op het tentamen en dat frustreert mij een beetje ): Maar ik ben nu al super veel beter bezig met de stof dan vorig jaar, dus hoop dat ik het dit jaar wel haal :)

      Verwijderen
  2. Je blog is zo perfect. Alles wat je schrijft is leuk hihi!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...