- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.6BKA8IaF.dpuf A Thousand Dandelions: Eind van de zomer.

9.01.2013

Eind van de zomer.

Vandaag is het 1 september. Wat mij betreft toch wel echt een beetje het einde van de zomer. Morgen ochtend begint de studie voor mij, nog meer het eind van die heerlijke zomer. Want laat ik een ding zeggen. Het was echt een heerlijke zomer.

Wat voor mij toch echt wel het nieuwe studiejaar inluidt: nieuwe studiespullen kopen. Want dat is wel handig als je college moet volgen. Gisterochtend worstelde ik me met moeite uit bed (na een weekje elke dag tot 4 uur wakker blijven eiste een beetje zijn tol, later meer woehoe). Plan van de dag: schoolspullen kopen. Ik stel dat het liefst zo ver mogelijk uit, omdat ik het kopen van lelijke kladbokken niet super plezierig vind.

Toen ik bij de HEMA aankwam was ik aangenaam verrast, want:

1) De schappen met schoolspullen waren maar voor driekwart leeg geroofd in plaats van helemaal! Er was nog wat voor mij over :-) 
2)  Niet de lelijke, saaie, die niemand wil hebben kladbokken waren over maar er waren zowaar nog leuke dingen.
3) De lelijke, saaie, die niemand wil hebben kladblokken waren nog duurder dan de leuke, waar mijn hartje sneller van gaat kloppen kladblokken.

De keuze was dus snel gemaakt. En ik was weer een blij mens. Wie mij, en mijn blog, inmiddels een beetje kent weet dat ik crazy word van mooie papierwaren.Wie dat nog meer heeft kan maar beter mee kijken.


Het verbaast me hoe blij papier me kan maken. Alleen al bij het bewerken en zien van de foto's word ik vrolijk. Tamelijk raar, maar that's me.


Hebben jullie al studiespullen (vast wel want aan de schappen te zien had half Nederland al studiespullen)?

4 opmerkingen:

  1. Die notebooks heb ik ook meteen gekocht toen ik ze zag liggen! Ze zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat zijn echt mooie boekjes! En dat vakje is superhandig! Ik heb ze niet zien liggen bij ons, jammer!

    En wat betreft 'blij worden van papier', ik doe met je mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke boekjes zeg!

    Zo is het toch ook veel leuker om bijvoorbeeld notities te maken :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier krijg je toch helemaal zin van om te studeren?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...